lördag 23 juni 2012

många tankar

Man tänker/funderar mycket. Varför ska man drabbas flera gånger av denna sjukdom. Varför verkar den gilla min kropp? Varför tar inte läkarna en på allvar när man kommer till dom? Kommer jag att fixa denna kamp? Kunde den ha upptäckts tidigare? Varför varför varför varför varför?????????? Mycket man undrar. Mycket man inte får svar på. Det som jag vill är att fixa det,få vara med i Pontus uppväxt, bli gammal med Patrik. Hinna åka ut med vår husvagn som vi köpte nu i våras. Den här sommaren vet jag inte hur jag mår eller har någon ork i kroppen. Man vet inte ett skit. Jag vet att jag inte mådde så bra sist när jag hade cancer när jag hade behandlingarna mådde dåligt av strålningen,trött i kroppen, illamående. Nu kommer jag få cellgifter var tredje vecka 4-6 gånger vet inte hur det blir med strålningen om det blir eller inte . Får väl svar på det och om det blir av är det då varje dag som sist. Många funderingar och tankar som snurrar i huvudet. Därför kanske det är bra att skriva då. Igår var det midsommar tog mig ut en liten stund på gården när de andra skulle äta jag tog mig en yogurt när jag kom in. Lusten har försvunnit för ett tag sedan men försöker få i mig mat varje dag men det är inte så lätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar