fredag 29 juni 2012

ännu en dag lider mot sitt slut.

Fredag idag. Idag gick jag till jobbet och hälsade på. Det var lite jobbigt för ryggen men tog det lugnt när jag gick. Det var kul att träffa alla arbetskamrater. Efter lunch tog jag med Pontus hem så han fick sommarlov. Plockade ur hans skåp hade 2 påsar med extra kläder där. Fick erbjudande av Pontus fröken Erika att hon kunde ta dom på cykeln när hon skulle hem och min ryggsäck körde anna-karin hem åt mig :-) så snällt hade inte orkat bära det insåg jag när vi gick hem ryggen värkte som tusan då fick ta några pausar på vägen. Igår kväll upptäckte Pontus att han hade sin första tand lös han var så lycklig. Han har väntat så längre alla hans kompisar har tappat tänder. Ikväll är jag trött som tusan. Men kan inte gå och sova ännu de större ungarna är ute och jag vet inteom de har nyckeln så jag får vänta en stund men kommer väl va pigg när de kommer hem. :-) Patrik är inte hemma ikväll de är några som är ute och ska gratta Johan som snart fyller 30. Pontus har försökt att ta hand om mig och jag har försökt få han att leka med kompisarna han gick en sväng men kom tillbaka efter en liten stund. Undra när man får pengar av fk som tur va denna månaden så hade jag kvar pengar utan dom hade vi inte fått nån mat. Vet ju att de inte är så snabba av sig.. Ingen som vill köpa en Samsung galaxy ace mobil. Använd i 6månader för 1300kr bvsa behöver pengar till medicin sen. :-( Nu har jag inte så mycket mer att skriva om ikväll Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar