måndag 2 juli 2012

dagen som jag inte vill ha är imorgon.

Måndag idag imorgon kommer tisdagen. Det jag är orolig över är att jag inte vet hur jag kommer att må och hur det kommer att gå. Det som jag skulle få göra innan jag skulle få cellgifter var ju en ven port och den har jag inte fått sätta in ännu när har de tänkt det????? Kanske att de ringer under dagen så man får göra det tidigt imorgonbitti. Har sovit så dåligt inatt har vaknat till och från och morse vaknade jag tidigt vid 6.30 kanske inte riktigt den tiden man vill vakna när man har sovit så dåligt. Så jag ligger fortfarande i sängen och försöker hitta nån ork att försöka duscha. Igår när jag borstade tänderna så helt plötsligt så kräktes jag fattade inget. Patrik kom in just då så jag sa vad som hade hänt och efter det kom det mer. Hade inte mått dåligt eller så på hela kvällen. Konstigt tycker jag iallafall. Under helgen har jag inte gjort något har haft värk i benet och det har gjort mig trött. Vill inte ha värk i ryggen eller benet vill ha ork att kunna göra saker,laga mat, gå ut och gå, städa, laga mat, vara med Pontus bara orka grejer. Hoppas att cellgifterna hjälper mig att värken försvinner och jag hoppas att jag inte blir jätte dålig av dom jag hoppas att jag vinner över cancern jag hoppas och hoppas. Pontus är hos sin farmor nu om dagarna skulle så gärna vilja ha han hemma men fixar inte det. Nu är det Patriks sista jobbvecka innan semestern Samuel skulle ha jobbat där i veckan och måla väggarna men han har blivit jätte förkyld och igår hade han feber så det kanske inte blir något. Fortfarande ingen som vill köpa mobilen? Säljer den för 1000kr nu behöver pengarna. Just nu har jag inget mer att skriva om. Jo de har klippt gräset här ute idag vet inte i hur många timmar de höll på så mycket gräs är det inte på gården. Idag åkte Marie till IKEA helt självmant helt otroligt :-) hon gillar verkligen inte att gå i affärer. Är det förresten någon som vet vart man kan hitta fina sjalar som man kan ha på huvudet skulle behöva tips vart de finns för snart behöver jag ett par. Kanske gärna enfärgade Hejsvejs

1 kommentar:

  1. Förstår att det är jobbigt för dig att vara hemma på dagarna och inte orka nåt. Men du behöver samla krafter inför cellgifterna, för de tar på. Om några veckor kanske du är piggare. Håller tummarna att det går bra imorgon! Du vet vart jag finns om du behöver nåt. Kram.

    SvaraRadera