torsdag 26 juli 2012

vaknade TIDIGT.

Oj vad tidigt jag vaknade idag redan kl 5.
Sover väl oroligt för att jag är orolig att jag ska börja må dåligt, men än så länge mår jag bra. Har tagit 1 illamående tablett men vi håller tummarna att det inte kommer.


Hade en bra dröm inatt drömde om bullar. Jag åt en massa bullar, en ganska bra dröm :-)


Jag glömde skriva att där jag hade tänkt köpa datorn är på expert med coop kortet när jag/vi får in mera av återbäringen från att ha handlat på coop. Hoppas på en bra återbäring denna månad. Har handlat mycket på coop.


Något mer jag inte har varit tydlig med nä inte vad jag kommer på.


Till helgen blir vi 4st som åker. Jag,Patrik ,Pontus och Gabriel det blir lagom många. Det blir så himla kul. Hade tänkt börja packa ihop kläder igår men så blev det inte men om jag fortfarande mår bra sen under dagen så ska jag börja. Satt och surrade i telefon med Lina hela kvällen :-) det var trevligt. Så till nästa rond med cellgifter så ska hon följa med som sällskap redan bokat och klart. :-)

Igår lagade jag maten. Det blev spagetthi och köttfärssås i ugnen med creme fraiche och philadelfia ost så att det blir som en gratäng. Man kokar pasta vilken man vill ha. Gör sin köttfärsås som man vill ha den. Blanda ihop creme fraiche och philadelfia ost med varandra så det blir en gegga. Lägg först i pastan bre sen över creme fraiche och philadelfia ost blandningen på pastan häll sedan på köttfärsåsen och lägg på skivade tomater. Ibland strör jag på lite ost. In i ugnen en stund. Klart. Fick det här tipset för några år sen av en som heter Rebecka som jobbade på mitt jobb.
Det blir så himla gott.

Nu är kl 5.41. Ska se om det är något på tvn.

Kommer nog med ett senare inlägg om det händer något.

Hejsvejs

1 kommentar:

  1. Bulldrömmen kan bero på att du har bakat en del:) Fast det är trevligt att ha sånna drömmar...Måste göra pastagrätängen. Det lät mycke gott, tror jag ska blanda ner lite av Icas röda pesto;) Va kul att ni kommer iväg till helgen..Kram /Ellinor

    SvaraRadera