söndag 22 juli 2012

Dagen D nr 2 närmar sig

Imorrn är det måndag, ska vara på sjukhuset redan kl 8.15 och ska sätta in en picc-line i armen där jag kommer få medicinen, sen kl 12 är det dags för blodprover och kl 14 har jag läkarbesök, så om alla prover ser bra ut är det dags för rond 2 på tisdag. Ser inte fram emot det, men man måste ju. Jag hoppas att jag inte kommer må lika dåligt.

Har skypat med Lissan en sväng nu ikväll, hon bor ju nu i London, och jobbar på Armani, så jag hoppas att jag kommer få en parfym sen därifrån =) De hade haft sol idag.

Idag har jag bakat ännu flera solskensbullar, fast de blir ju tills imorrn nä Patrik fyller år, hittade guld bullarpapper, som jag tog till dom, ser riktigt lyxiga ut, sen bakade jag en marängtårta med bär, för det ville han ha, kom på att vi pratade om att göra en liten smörgårtårta tills imorrn, men så blev det ju inte, kommer aldrig få nån smörgåstårta, får göra en när jag fyller år om jag orkar det, det tar ju en stund att göra en.


Snart måste vi lämna tillbaka datorn, Patriks mamma kommer snart hem, så senast tisdag ska hon ha den, så då får jag skriva bloggen igen från mobilen, det är så mycket lättare att skriva från datorn, det är som smått att skriva från mobilen.

Så imorrn måste jag skicka in till folksam, måste hitta mina uppgifter från facket bara, vart jag nu har dom, det vet jag inte men får väl söka bland alla papper.
Ingen som har en laptop över??

Patrik ska kolla iveckan om han kan se vart felet är på vår kära bil, med den där kamremen grejen, hoppas han kan fixa det, ja jag tjatar så om våran bil, men det är ju för att jag vill ut med husvagnen, har sett fram emot det sen vi var ute förra sommaren, och mer nu när vi har en annan som man vill ut med.

jag såg idag i brunnen till duschen hur mycket hår som hade lossnat imorse, det va endel, ska snart gå och duscha igen, ska skrubba mig med en svamp under armen och hela armen, och även imorgon bitti ska det göras.


Åt imorse dessa goda knäckemackor som jag fick igår, hade på ost och kokt ägg, mums.
nu blev jag hungrig oxå när jag började tänka på dom.
men får vänta tills imorrn.

det var väl allt för idag.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar