torsdag 26 juli 2012

Dagens frukost.



Denna räkmacka fick jag idag när jag vaknade av Robban. Oj vilken frukost. Inte varje dag dagen börjar så. Sen fick jag oxå en sockerkringlabulle från nisses båda var därifrån. Den ska jag äta lite senare.

Imorse lyckades jag somna om efter ett tag. Låg och tittade på tvn en stund och sen somnade jag.

Mår fortfarande bra inget illamående som sist. Undra om det var för att jag kanske var förstoppad lite grann. Men man känner ju efter lite extra idag. Ska försöka sluta med det för det blir ju inte bättre direkt.

Är själv hemma. Patrik skulle hämta ut cykeln, Pontus följde med Robban hem för att leka med Oskar och Samuel åkte iväg med moppen nånstans vet inte vart.
Jag har vikt tvätten som låg i soffan och ska börja med att plocka fram kläder och andra grejer som man kan börja packa. Ska även skriva en lista med allt som ska med. Det blir att ta hem vagnen imorrn om inte Patrik hämtar den idag så man kan packa in och kanske städa iordning där inne.

Är inne på att ta bort det lilla hår som är kvar men är så öm fortfarande på huvudet så vet inte om jag vågar. Ska fundera lite till på det.

Sebastian måste man ju städa här hemma oxå så det är frächt när man kommer hem vill ju inte komma hem till ett kaos. Man har nog med tvätt och packning då. Det finns ju tvättmaskin på campingen men inte tvättar man allt.

Räkningarna måste ju göras oxå. Men det blir imorrn. Undra när man får av fk. Det är jobbigt att behöva spara från förra månaden tills denna månad. Man kommer ju helt fel.
Men inte bryr sig de om det. När vi är i övik ska jag titta efter nya byxor. Skulle behöva det. Har aldrig varit på cubus så dit ska jag. Konstigt att inte Umeå har den affären nä de bygger bara 100rondeller i stan. Lite bättre affärer behövs.

Undra om man kan gå på gymet något. Om man tar det lugnt känner att jag börjar bli svagare i benen. Man kan ju cykla lite där.
Ska kanske rådfråga läkaren först om det.

Peruken kommer jag nog inte börja använda ännu det är nog varmt med sjalen på huvudet. När det blir kallare ute så börjar jag nog att använda den.

Picc-line porten gör inte ont längre. Var bara öm första kvällen och lite på tisdag morgon nu känns den inte.


Solen tittade fram och nu försvann den.

Nä dags att göra nån nytta.

Hejsvejs

1 kommentar:

  1. den mackan såg inte dum ut ha en fortsatt bra dag/helena

    SvaraRadera