måndag 9 juli 2012

MMåndag idag.

Idag var jag tillbaka på sjukhuset skulle vara där innan kl 8.30 och vi åkte väl därifrån kl 11ca. Fick lista på alla mediciner som jag ska ta fick tabletter mot halsbrännan men kunde inte svälja ner skiten får testa igen imorgon om det går bättre annars får jag köra med samarin. Sen åkte vi till rusta köpte ett nytt duschdraperi och sen åkte vi till Mac Donalds orkade nästan hela hamburgaren av en Big Mac locket lämnade jag tog några pommes. Det va längesen jag åt så mycket så det va ju bra :-) Efter det åkte vi till strömpilen och jag köpte öronljus man ska få bort vax ur örat har haft lock i högra örat i några dagar så får se om det hjälpte. Efter det köpte vi jordgubbar på konsum de skulle vara svenska jordgubbar men de smakade inte svenska. Jag och Pontus åt upp dom ändå. Idag gjorde jag mat amerikanska pannkakor fast det va jobbigt fick ont i ryggen och trött men gjorde mitt bästa ändå det var så längesen som jag lagade mat. Jag åt bara 2 orkade inte mera Pontus åt väl åtta st de är ju inte så stora. Det höll jag ju på att glömma bort att skriva. Efter vi hade köpt jordgubbarna så åkte vi och hälsade på Marie och Stefan och drack kaffe och saft. Satt där och surrade ett tag. Snart är deras jordgubbar mogna så då ska jag dit och äta. Halsbrännan tillbaka nu hoppas den försvinner snart annars får jag ta en samarin till. Har även duschat av Pontus idag det var också ett tag sen som jag gjorde det annars har ju Patrik fått göra det. Det gick ganska bra satt på hans pall så det värkte bara lite i ryggen. Fattar inte hur svart han blir på fötterna men så är det med sommaren Om jag hade varit smart idag så hade jag ju kunnat titta på peruker idag men glömde rekan till den hemma så det får bli en annan dag Iveckan vill ju ha det hemma innan håret åker så man kan välja om man vill ha scarfen eller peruken undra om man kan sätta upp peruken i en tofs eller om det ser konstigt ut men det kommer jag väl att upptäcka. Nu har jag inte så mycket mer att skriva om. Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar