söndag 8 juli 2012

En bra dag idag.

Idag har det varit en bra dag. Det blev en tur till Vännas det va mycket folk sen började det regna. Köpte nougat och 3st sjalar som jag ska ha när håret faller. Det fanns inte så många karuseller Pontus åkte 2st och jag spelade på choklad hjulet men vann som vanligt INTE kanske nån gång jag får vinna. Det började regna där så då åkte vi hem. Igår kväll fick jag halsbränna så vitlök ska jag undvika sen blir det väl säkert fler saker man inte kommer att kunna äta,jobbigt med halsbränna. Fick en blomma igår av grannen Helen och Fred det var snällt :-) Maria o jag satt och pratade igår och kom på att det var tur att man hade alla extra kilon kvar annars hade det inte varit mycket kvar av mig sen jag slutade jobba har jag gått ner 13kg det är mycket på sån kort tid. Nu ska vi äta fiskburgare blir det. Hejsvejs

2 kommentarer:

  1. Kul att ni kom iväg och att du hittade det du ville ha en bra kväll / helena

    SvaraRadera
  2. Härligt med en bättre dag!! Du får ta till vara på dom dagarna och försöka hitta på nåt skoj så du kommer dig ut lite. Håller tummarna att morgondagen blir minst lika bra!

    SvaraRadera