onsdag 17 april 2013

Är fortfarande på sjukhuset

Ligger fortfarande kvar på sjukhuset. Fick feber igen i måndags. Fick även höra av en annan läkare att jag har förändringar på levern oxå, varför säger inte läkaren det som va här i lördags när han ändå säger allt skit o jag hade Patrik här... Det jag tyckte han gjorde fel var att han bara började prata på fast Pontus var här o hörde allt, varför inte säga innan han börjar prata att nu ska jag berätta en sak och det kanske inte är bra för pojken att höra, kanske jag ska be en sköterska ta han o bjuda på en glass...  Så  tycker jag, iallafall förbereda oss, nu fick han spela på Patriks mobil o ha hörlurar på sig, men det kändes helt fel.

Hela måndagen så sov jag, o hela tisdagen.Man har inte så mycket att göra.Måndagen sov jag för jag hade feber.

Idag Onsdag har jag känt mig pigg, har varit vaken hela dagen. Patrik har varit förbi en stund, han har varit hemma med Pontus som har haft lite feber tror jag det va o rosslig, snorig.

Om värdena ser bra ut i helgen så kanske jag får åka hem i några timmar på lördag. Så jag hoppas att de kommer se bra ut, de har gått upp o ner under veckan, har inte hört hur de såg ut idag så de måste ju ha varit bra när de inte har sagt något..

Läkarna här har ännu inte hört något av gynläkaren, om vilken behandling som ska ges, jag kan inte börja i veckan med någon behandling, men man vill ju veta något.

Så mycket mera har inte hänt. Maten här är kass, så jag äter bara fil o flingor, har tagit nån pan pizza men där blir kanterna hårda, jag längtar efter en god kebebpizza med vitlökssås och en god pizzasallad å va gott.....


Jag är fortfarande uppsväld, men ikväll gick jag själv till duschen så jag har fått mer ork i benen det känns SÅ skönt, slipper man ringa på klockan hela tiden. Fast det är skönt att bli serverad sin fil o slippa gå o hämt den....



Nä nu ska jag avsluta har inget mer att skriva om.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar