söndag 7 april 2013

Helg.....

Nu skriver jag från mobilen så stavfel kan förekomma. Igår va det fredag. Jag o Pontus var hemma. Vi såg på filmer han hade ingen kompis att leka med alla var borta. Jag insåg att jag hade lite feber var mer öm i kroppen så jag kollade te
mpen hade då 37.9 det är feber för mig. Sen kom Patrik hem o gjorde maten pasta o köttfärsås i ugnen så dwt blir som en gratäng. Jätte gott är det. På kvällen så tog vi det bsra lugnt. 

Idag lördag så hade jag ingen feber men var fortfarande öm ikroppen, mer än vad jag brukar vara. Har vikt ett berg med tvätt skönt när högen är borta tills nästa hög kommer : sen märkte jag en del av Pontus kläder som var omärkta. 
Sen kom hon Eva som ska låna Blixten ibland hon skulle duscha han o det gick bra.
Idag så blev det klyfrpotatis o fläskfile. Tog tempen igen o då hade jag feber igen 38.5  så i med alvedon. Jag vill inte va sjuk på måndag när jag ska träffa läkaren äntligen får hoppas att det går över..


Ja det hänt något annat lite tråkigheter i torsdags men det skriver jag inte här om. Inte just nu iallafall. Jag kan säga att jag blev arg då iallafall. Nu är jag inte arg längre på denna person.


Nä nu ska jag väl försöka sova.


hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar