tisdag 29 januari 2013

En massa besök idag

Vaknade tidigt idag, bara för att man inte ska iväg nånstans så är man pigg, ja klockan va 7.30 så det va tidigt. Så då tänkte jag att jag går upp och tar medicin o kaffe sen kanske jag somnar om, men nä det gjorde jag inte.

Vid 11 kom Erika upp på kaffe, tur hon va här för Blixten hade vällt vasen med tulpanerna så allt vatten hade hamnat på skarvdosan, höll på att börja grina, men Erika hjälpte mig, man har ju sett på filmer vad som kan hända med ström och vatten.....
Sen kom Ellinor förbi oxå, och Helen kom oxå, Helen hade köpt räkmackor, så vi drack kaffe, åt räkmacka och kakor. Så jag har haft fullt hus här idag  =)  mycket trevligt.

Vid 15 kom Pontus hem med en kompis Nils, Nils mamma hämtade killarna på fritids och lämnade dom här så de fick leka  =)

Nu på kvällen kom Maria upp en sväng oxå, glömde bjuda på kaffe kom jag ju på nu  =(


Imorgon ska jag till kuratorn, skulle nog behöva mer än 1 timme där, det är så mycket nu med många saker, hade turen att få en tid imorgon kl 10-11, så sjuktaxin kommer kl 9, så då måste jag upp tidigt.
Sen vid 13 så ska Maria.K. från jobbet komma och hälsa på så då får jag lite mer besök  =)


Nu ska jag dricka en kopp kaffe och se på tvn.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar