söndag 27 januari 2013

Söndag idag

Nu är snart denna vecka slut, det har varit en jobbig vecka. Veckan som kommer får vi väl se vad den har att erbjuda, Gabriel skulle ha kommit imorgon, men tyvärr så blir det inte så nu, alla här blev ledsna över det.
Får hoppas att allt löser sig.....



Måndag som sagt imorgon, läkarbesök, hoppas att de kan hjälpa med en bättre medicin, har försökt få tag på läkaen i veckan men de har inte ringt upp, så jag vet inte hur det går med begravningen. Jag kan säga att jag känner av ryggen med mer värk i dag efter promenaden igår  =(



Jag skriver en blogg för att skriva vad jag känner,tycker, hur jag mår, om man inte kan respektera det så behöver man inte läsa denna blogg.
Det är nästan så jag tänker starta en ny blogg så jag slipper vissa mail, där kan jag själv bestämma vem som får läsa...


/ Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar