lördag 19 januari 2013

Helg

Lördag idag, och inte har det hänt så mycket. Jag och pontus har tittat på Ice Age som gick på tvn ikväll, Patrik var och spelade hockey o Gabriel var hos en kompis.
 
Det jag trodde skulle ske, hände. Vissa saker känner man på sig konstigt nog, det tråkiga är att folk blir sårade, taskigt men sant så tänker jag inte ödsla min tid på det.

Söndag imorgon, kanske man ska försöka dammsuga lite så dammråttorna försvinner, det räcker med ett husdjur =)


Pontus var på bollek idag, först ville han inte gå dit, men vi sa att du kan ju titta vad de gör iallafall, han hade tyckt att det var roligt, har inte kollat upp om simskolan har inte suttit vid datorn något, ska nog kolla när jag har skrivit detta inlägg.

Har börjat spela wordfeud, heter bitcheva78 om nån vill spela, är riktigt dålig, förlorar hela tiden. sen spelar jag ju ruzzel oxå heter även där bitcheva78 om nån vill spela.

Vad annars har hänt då, inte så mycket vad jag vet om. Hoppas på många minusgrader snart, så jag kan frosta av frysen, det är mycket is inne där....


Nä nu har jag inget mer att skriva om.

Hejsvejs

1 kommentar:

  1. Kanske ska börja spela wordfeud igen då så du får vinna :-) jag är ju som sagt sämst i världen på det spelet hihi
    Kraaaam på dä fin Evan

    Lissan

    SvaraRadera