torsdag 17 januari 2013

Trött och värk idag

Har haft en dag med värk, och trött nu på kvällen så jag har halvsovit.

Igår va det tisdag, det hände väl inte så mycket, Pontus lekte med Oskar efter skolan, idag följde han med Nils hem och lekte, kompisar har blivit viktiga.
På fredag så ska han få vara ledig med mig, han planerar att servera mig frukost igen har han sagt.

Natten till idag har jag sovit dåligt, värken va lite väl jobbig, om jag hade varit smart hade jag kunnat gå upp och ta nåt, men det gjorde jag ju inte.

Annars idag har det väl inte heller hänt något, har tittat på tvn, katten smet ut i trapphuset när nån jehovas var och plingade på och ville ge mig ett blad om deras tro. Förstår inte varför de går runt och lämnar ut sina blad, det gäller alla de andra tron oxå, om man vill vara med i deras församling så är man ju redan det. Folk får ha sin tro, jag dömer ingen för det, men låt mig vara.


På lördag ska Pontus testa bollek, hade tänkt anmälla han till simskola oxå, men tror att jag är sent ute som vanligt, ska kolla upp när de ska ha mönstringen om den nu inte redan har varit.


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar