lördag 26 januari 2013

Helg, lördag

Igår fredag kom min chef förbi med denna bukett blommor till mig, från hcn och alla arbetskamrater. Det är tulpaner och några vita blommor. Tack så mycket för den =)





Såg att man inte kan se mina andra bilder på bloggen, vet inte vad som är fel, fattar inte, någon som vet vad det kan vara för fel?? hjälpsam med lite hjälp...


Veckan som har varit har jag varit otroligt trött, sovit hela dagarna, Pontus har också varit hemma från skolan i veckan med feber, så Patrik har fått vara hemma i några dagar, sen har han varit hos sin farmor för jag hade inte orkat ta hand om han när jag har varit så trött i veckan.
Får hoppas att denna trötthet försvinner, hade tänkt att Pontus skulle få en ledig dag i veckan, men om det fortsätter så här så går inte det, kan ju inte ligga och sova när jag är själv hemma med han. Efter sommaren så är det ju skolplikt så då kan han ju inte vara ledig nåt.

Vill ju passa på att vara med han, man vet ju inte hur morgondagen ser ut.....


Idag så promenerade jag till Marie, drack lite kaffe och satt och surrade, dum som jag var så tog jag inte täckbyxorna så det var lite kallt att gå, vet inte vad jag tänkte där. men nästa gång jag ska gå till henne så åker täckbyxorna på.

På måndag är det dags för läkarbesök, ska höra om hur de har tänkt, vad kommer att hända?bättre medicin mot ryggen, varför jag är hungrig hela tiden och sötsugen, kan äta hela tiden. UPPSVULLEN som tusan. Ska man kolla något mer hur det ser ut i kroppen med röntgen? kan man lindra värken (cancern) i kotorna som gör ont hela tiden, som sagt det kommer ju vara kvar så jag vill ju inte gå med värk hela tiden för man vet ju varför det gör ont, cancern som inte går bort......
Sen vill jag veta och även inte veta hur länge kan man leva med cancern i ryggen,är det veckor,  är det månader, eller är det år ??!! Man vet inte hur framtiden ser ut. Så det är klart att jag vill ta tillvara min tid med min son, för jag vet inte hur nästa dag ser ut.


Nä nu är det dags för ostbågar.

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar