onsdag 23 januari 2013

Onsdag och trötter

Helt otroligt vad trött jag har varit de här dagarna, har sovit idag med på dagen, ändå somnar jag kanske ändå vid 2.30, vaknade sen vid 7 tog sen medicin, var vaken ett tag och sen sov jag igen. Så har det varit hela denna vecka.
Hoppas på en piggare dag imorrn.

Pontus har fortfarande lite feber, idag har han varit hos farmor, han blir där imorrn med.

På måndag ska jag träffa läkaren, nu måste de ge mig något annat mot ryggen, får bara ont när jag går och ska hämta kaffe och en kopp väger inte mycket.


Idag fick jag ett mail om en grej, har bett om att få mera info om det innan jag säger något mer och bestämmer mig, det kan  kanske hjälpa andra att ta steget, berättar mer när jag själv vet något mer  =)   men ser det som en utmaning för mig själv.


Något som jag ska ta upp med läkaren på måndag är att jag är så godissugen hela tiden och hungrig, uppsväld det är inte roligt det heller.


Begravningen är nästa vecka, ska försöka ringa läkaren imorrn och höra om en annan medicin om det finns något annat att ge mig. Jag klarar inte en minst 10 timmars bilresa ner, tåget blir nog svårt att få upp rollatorn och packning på o Pontus. Ska se om jag får tag på nån imorrn.


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar