fredag 11 januari 2013

Fredag idag

Nu är det helg igen. Denna helg har vi inga planer vad jag vet om, ska bara ta det lugnt.

Pontus är hemma med mig idag, fick en ledig dag. Snart ska Marie komma förbi en sväng och hälsa på.

Värken i veckan har varit jobbig, idag kändes den bra tills jag tömde i kattens matlåda då fick jag ont, trodde att det skulle få vara en bra dag.

Har haft en beställning på ett par tjocksockar Birgitta skulle ha ett par, men i farten så gjorde jag 2 par, de va så små och det tar en dag för mig att sticka. Inte någon som behöver tjocksockar??bara ni köper garnet så kan jag sticka, då har jag något att göra.

Det var längesedan jag var på nån loppis, undra om det är någon snart...ska nog kolla det.

Har börjat spela wordfeud på mobilen igen, förlorar hela tiden..

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Fast ruzzel vinner du alltid på !! :) Mvh Katarina

    SvaraRadera