torsdag 31 januari 2013

Idag var det dags att vakna tidigt och självklart så är man jätte trött när väckaren ringer. Men upp kom jag o va klar till kl 9 sjuktaxin skulle komma strax eftrr nio. Så jag satte mig i trapphuset o väntade fick sitta där ett tag, vid 9.20 kom taxin. När jag kom till sjukhuset gick jag o tog ut pengar sen gick jag bort mot onkologen, kuratorn sitter där. Då hade jag turen att träffa arbetsterapeten så jag frågade om det fanns något man kan ha i sängen för den är så mjuk för mig att sova i, hon skulle kolla det fanns nån madrass som jag kanske skulle kunna få, så det är ju bra.

Tiden hos kuratorn gick så snabbt hade behövt flera timmar om allt som har hänt. Sen var det dags att åka hem så jag skulle få en taxi till kl 11.45 för jag skulle möta upp en och köpa den här skylandersväskan till Pontus fick köpa den för ett bra pris i vanliga fall kostar denna väska 250kr skulle aldrig betala det priset. Den är helt ny oxå.





skylandersväskan.


Sen satt jag och väntade på taxin. Trodde att de hade glömt mig när jag hade tänkt gå och höra efter 12.20 så kom taxin.
När jag kom hem så satt jag o väntade på Maria.K. som skulle komma o hälsa på. När hon kom så följde även Kristina med så de hade med sig semlor som vi fikade, det var jätte gott. : Kristina var tvungen att gå sen och jobba men Maria var kvar. Hon vek tvätten våran och hängde upp tvätten som jag hade tvättat, Patrik tycker att Maria ska hälsa på mera nu :

Det var mycket trevligt med deras besök. När de plingade på så satt jag och blixten o gosade när de öppnade dörren så såg han sin chans och stack ut i trapphuset som en blixt, jag hann inte med. Nu på kvällen när Pontus kom hem från en kompis Love så sa han att han hade ont i huvudet. patrik lände på han o han var varm, han hade nästan 39 graders feber. Han hade ju feber i förra veckan med. Vet inte om det är något som går nu.

Skriver från mobilen så ursäkta om det är en massa stavfel o om det ser konstigt ut.

nu ska jag försöka sova har känningar i benet ikväll inte skönt.

Vill tacka alla som stötar mig med min strid och alla kommentarer på fb. Man blir så glad att ni finns där.

Hejsvejs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar