onsdag 19 december 2012

En hemsk vecka har det varit

Har haft en jobbig vecka med en massa värk i ryggen, den har varit hemsk. Idag känns det mycket bättre, känner av ryggen lite men inte som det har varit tidigare.
Natten till igår fick jag inte mycket sömn pga värken hur jag än låg gjorde det ont. Så igår låg jag i soffan och halv sov hela dagen och kvällen.

På lördag ska vi ut och köpa det sista för julen, jag fasar lite för det vet inte om jag orkar det helt. Får hoppas att det går bra.

Vi har nu delat ut vad de andra som ska komma ska köpa med sig, det blev inte så mycket, fick ju en del i jullådan som vi ska få i veckan =)

Ikväll ska vi sätta och och kolla vad vi ska handla på lördag så man vet vad och vilka affärer man ska till så det är klart. Vi kommer att handla julmaten det vi ska köpa på coop, har lite återbäring där som vi kan använda oss av, så julmaten blir billig iår. Förra året gick julmaten på över 2000kr som vi betalade, de andra behövde bara köpa med sig nån enstaka grej, men iår har vi inte råg att betala det så vi har delat upp det, så om man vill ha med sig en matlåda hem så får man ta med sig en låda hemifrån, eller så kan man komma nästa dag och äta rester =)

Ska iår testa att göra en janssons frestelse som det ska vara lax i, det blir en ny sak på julbordet, kul att testa något nytt.

Idag ska vi äta fläskpannkaka om patrik kommer ihåg att köpa fläsk, gillar fläskpannkaka med blåbärssylt.


Katten är på granen hela tiden, vad man än gör så går han tillbaka till den hela tiden.


något mer har inte hänt i veckan.


Hejsvejs

1 kommentar:

  1. Hej Eva! Känner ju inte dig personligen, men är barndomskompis med Patrik, och hittade din blogg genom hans fb. Följer den och din/er kamp mot sjukdomen, och slås av hur stark du är som orkar blogga om även det som är jobbigt. Vill önska er er god jul och gott nytt år, och att du mitt i allt julstök finner lite tid att koppla av och mysa med familjen :-) Kram /Catrin

    SvaraRadera