onsdag 26 december 2012

God fortsättning

Onsdag idag. Igår hände det inte så mycket. Birgitta, Leif och Fredrik var hit och åt julmat, måste erkänna att jag är less på julmaten nu.

Tog det annars det lugnt igår, gjorde inte mycket. Inatt sov jag på soffan, sängen var alldeless för mjuk så jag kunde inte somna, lyckades få somna en liten stund på soffan.

Peter, Allis o Johanna var ju oxå förbi igår och hälsade på, jag hade stickat ett par tjocksockar till Allis.

Inatt åkte den första blomkrukan ner på golvet av Blixten, han ville väl se vad som hände där ute.


Snart kommer hon som ska ha Blixten till avel hit och ska hälsa på, vill väl se att han mår bra.


Det blir väl julmat idag med skulle jag tippa på...

Det var väl allt jag hade att skriva om idag.


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar