lördag 29 december 2012

Lördag igen

Idag sov jag länge, eller jag vaknade några gånger men somnade om. Igår var jag så trött hela dagen, blir så trött hela tiden för jag gör ju inget.
Nästa vecka måste jag ringa VC för att de måste spolla igenom min venport, tror att det är 1 månad sen jag fick cellgifterna sist, och man skulle spolla igenom var 5de vecka, så det är väl dags för det.
Någon som ska till konsum den dagen tror det blir på torsdagen om jag får en tid då, om nån vill köra, jag har med mig Pontus oxå, annars så ska jag försöka gå dit så får vi ta färdtjänst hem. Kanske man ska passa på att gå till garnaffären, men jag har inget att sticka.


Jag glömde ju berätta när jag och Patrik var och julhandlade på lördagen. Då var vi och åt pizza så vi fick en liten paus, när jag hade ätit halva pizzan så ser jag ett mörk hårstrå, det va inte mitt eller Patriks, jag blev äcklad. Patrik gick med pizzan till dom och berättade om min upptäckt, pizzabagaren blev sur och var på väg att göra en ny pizza, men då sa P att jag ville inte ha någon ny pizza för jag blev så äcklad, vi fick 40kr tillbaka.

Idag har vi suttit och planerat vad vi ska äta på nyår, det blir något med fläskfile, men vet inte vad vi ska göra med den. Ev ska Erika o A-L vara här oxå. Det blir att åka till Maxi imorgon och handla för veckan som kommer, vi har varit lite lata på det där att planera maten för veckan så det har blivit lite för dyrt med maten. Men nu får det bli bättring på det.

Nu blev jag trött igen, ovanligt.

Idag tog Patrik ner granen, blev så less på katten som va i den hela tiden, i förrgår var han uppe i halva granen.
Har betalat räkningarna idag, lika roligt varje gång..

Iveckan så kom Charlotte och hälsade på, hon var nere här en sväng en snabbis.


Ha en trevlig lördagskväll.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar