måndag 31 december 2012

Året som gått

Imorgon är det nyårs afton, ett nytt år 2013, hoppas att det blir bättre än år 2012.

2012 började bra, men blev dåligt. Cancern tillbaka, värk i ryggen, fast under sommaren hade jag ingen värk, nä då var jag tvungen att få en jäkla infektion och proppar mitt under vår husvagnssemester, i husvagnen som vi tog ett lån på i våras som vi då köpte, jag fick sova 3 nätter i den, sen var jag ju inlagd resten av den regniga sommar.
hösten har varit jobbig, pga värken, fast den har varit ganska bra här i några dagar.

Jag hoppas att det blir en bättre vår, att jag får campa med husvagnen i sommar, och må så bra som möjligt.


Nu tar snart batteriet slut i datorn.

På nyår så kommer Erika o A-L hit, vi ska äta gott och dricka dricka =)


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar