onsdag 12 december 2012

Onsdag

Onsdag idag, inte mycket har hänt. Igår gjorde jag inget och idag har jag inte heller gjort något, känner mig trött.

Min kurator ringde idag, hon ska skicka in en ansökan till en fond, man behöver ju en extra slant nu till jul, det skulle behövas.

Jag har så ont i min står tå sen jag hade på mig mina skor i måndags på jobbet, det har nästan blivit nageltrång och det gör så ont.
Blixten ligger och sover brevid mig här i soffan.

Imorgon ska jag och Marie baka, det blir 4 saker vi ska baka. Så vi kommer att ha fullt upp.


Känner mig svullen om hela kroppen, de nya byxor som jag kunde ha för en månad sen kan jag inte ha nu........och det var ju några stycken som jag skaffade......


Nu ska jag typ vila lite innan alla kommer hem.


hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar