tisdag 25 december 2012

GOD JUL

God Jul.
Idag har det varit julafton. Som vanligt äter man förmycket, så man orkar inte fikast som man har bakat, får bjuda på det imorgon istället.




Våran julgran med alla paket,
Tomten kom också, han delade ut ett paket till barnen, en riktigt duktig tomte hade vi...

Finns det några paket i säcken??

Paketutdelning

Titta vad jag fick av tomten.
Alla blev nöjda över sina paket, jag hade varit snäll oxå så jag fick några, 3st DKNY parfymer, 1 gucci parfym, duchkräm bodylotion o tvål, cheddar popcorn, nagellack, kaffe maskin med capslar och ett ställ för capslarna, tjocksockar o vantar, lite kläder av mig själv, trisslotter, grytlappar, sockerskål/godisskål. det var väl allt vad jag kommer på, kan ha missat något men vet inte vad.

Har de senaste dagarna inte hunnit blogga något, har varit så trött på kvällarna efter att ha julhandlat.

Imorgon är det dags för mer julmat, då kommer patriks mamma, morbror och bror hit igen och äter.

Vi provade en ny sak på julbordet, janssons frestelse med lax i, den var riktigt god, den kan man nog göra som mat gör den som en potatisgratäng.

Nu blev jag typ hungrig, kanske lite sent att äta nu när jag såg va klockan va.

Hoppas ni har haft en trevlig jul..

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar