söndag 2 december 2012

Har varit lite lat med att blogga

Har varit lite lat med att blogga, sist var väl i onsdags när jag skrev.
På torsdagen fick jag åka hem, jag var som trött hela dagen, sov/vilade hela dagen/kvällen. Jag pratade med en underläkare på torsdagen och hörde då med henne hur stora mina "prickar" i kroppen har varit för det har ingen sagt hur stort det har varit. Fick veta att det vid lungan hade varit 1 cm, det på levern 1-2 cm. lymfkörtlar kotpelare 1 cm, och lymfköttlar  i övre buken 9*5 cm som nu har blivit 1 cm. Så nu har jag fått veta storleken på skiten.

I fredags gjorde jag väl inte så mycket vad jag kommer ihåg.Jo jag var förbi hos grannen Erika för hon fyllde 40år.  Vi gjorde julmat så det har vi nu ätit i 3 dagar, så imorrn blir det nån annan mat..

I lördags var vi en sväng in till stan, köpte lite grejer till adventskalendern, så igår satt jag och paketerade in 50st små paket, var en aning less i slutet.. men blev klar till slut iallafall. Jag skulle ha hjälpt till att julpynta men min rygg va helt slut så jag orkade inte.




Idag har jag strykt julgardinerna, så Patrik kunde hänga upp dom, nu måste jag bara hitta den röda vaxduken som ska vara på köksbordet, vet inte om den kan vara i nån jullåda, har inte kollat.

Annars så har helgen varit lugn.


Jag ska fortsätta med de medicinerna som jag fick när jag var på sjukhuset, om jag skulle få mera värk så blir det den medicineringen som han från smärtkliniken sa när han var och pratade med mig.
Dags att ta all medicin ser jag, så jag måste avsluta nu.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar