tisdag 11 december 2012

Måndag igen

Andra advent var i söndags. Tycker tiden går så fort.


Måndag idag, igen. Har haft värk i höften idag det har inte viljat gå över.
har ikväll varit på jobbet, vi skulle fira helena som fyller 40 år nästa år, vi åt en massa pajer och drack lite glögg, det var mycket trevligt att träffa alla, vissa har jag inte sett sen innan sommaren. men fick åka hem vid halv åtta, hade fått sån värk då, om jag hade varit smart hade jag ju kunnat ta med  mig medicinen till jobbet, men så smart var jag ju inte.  Får hoppas att värken inte är för jäklig i veckan för då ska jag försöka ta mig ut med röda faran, har ju glass som jag har köpt till barnen som jag har tänkt bjuda på, saknar de små  =)

Har nu bara en strumpa kvar att sticka, sen är jag klar med alla strumpor som ska stickas till jul, ingen som behöver ha sockar stickade?? innan jul???


På fredag ska vi åka och äta julbordet som vi får av Patriks arbetskamrater och chef, det blir på kommer inte ihåg nu vad det hette men man åker mot Leos lekland, kanske brännlands värdshus kan det heta så? får fråga Patrik imorrn.


Har idag fått hissgrejen till sängen, så nu behöver jag inte bunkra upp med en massa kuddar. Hoppas man sover bra. Den gör så jag kan höja och sänka vid ryggen och upp, om ni förstår hur jag menar.

Snart är det dags för den sista julhandlingen, den blir av helgen innan julafton på lördagen och ev söndagen om det är något kvar att fixa, så det blir att gå upp tidigt på lördagen då, så man är i stan när alla affärer öppnar så man hinner med allt som ska köpas.

På torsdag ska jag och Marie baka, vi ska imorrn komma på vad vi baka och vad som ska köpa och vad som behövs handlas hem.

Nä ska sticka lite till sen måste jag sova klockan är mycket, eller kanske ska gå och sova direkt det är en ny dag imorrn...


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar