söndag 17 mars 2013

En lugn helg

Denna helg har varit lugn, bortsett från fredagen..
I fredags så kom Noahs pappa Peter o hämtade oss jag, Pontus o Love vid 14.40, då hämtade vi upp Nils o Noah på fritids, det var 4 peppade killar i bilen.
Vi åkte och åt tidig middag på donken där väntade Oskar, Robban, Isak o Emma och Patrik. sen åkte vi till Fantasy Land. Killarna fick ett kort som var laddat med 80 poäng, så jag skrev namn på varje kort så man visste vem som var vems. Sen gav jag Patrik, Robban o Emma 2 kort var så de fick ha ansvaret för korten till barnen.
De hade jätte roligt. Kan säga att fikat där är dyrt, så ett tips är att ha ätit mat innan, om man inte är snål som jag är.


På lördagen hade jag ont i kroppen, låg hela dagen, halv sov hela dagen, var helt slut i kroppen, det blev en del gående på fredagen, men det va det värt, fast det va jobbigt att vara helt trött i kroppen.


Idag har det blivit lite bättre, inte lika trött. Hoppas på en bra dag imorrn.
Idag har Pontus lekt med Oskar som kom hit en stund, idag var de lite som katt o råtta, inte helt eniga i leken, men så blir det ibland.

Snart ska vi äta mat, det blir fläskfile o klyftpotatis, vi skulle ha ätit det igår men det blev pizza istället.

Nu ser jag att det är dags att ta medicin, så det är bäst att jag gör det så jag inte glömmer bort det. Ska nog göra iordning en kanna med smoothie så jag har......


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar