söndag 10 mars 2013

Lördag, SOLSKENSLOPPET

I lördags var det SOLSKENSLOPPET för alla barn på Solskenet. Solen sken. Här står alla redo för start.
Alla barn kom i mål och fick en fin guldmedalj.

Alla klara för start
En GLAD Pontus
Min glada kille
Heja heja
Snart i mål
I MÅL!!!!!  men GULDMEDALJ
Guldmedaljen
Efter loppet så grillade vi korv och pinnbröd som vi hade med oss, där tog jag ju inga kort då, hade fullt upp att grilla mina korvar o pinnbröd  =)  och äta upp det.

Jag kan säga att jag somnade tidigt den kvällen, vi såg 2 filmer, jag såg början av båda filmerna och vaknade i slutet av båda filmerna, det var Röjar Ralf den första filmen och den andra va Rise of the guardians, tror den sista va bra, men jag va för trött att se fast jag försökte hålla mig vaken.


Idag söndag har jag suttit o stickat på tjocksockar, gjorde en pizzasallad, det var nästan så jag fick den perfekt, får göra några små justeringar nästa gång jag gör den.


Ännu mer uppsvullen är jag, så mycket som vågen står på nu har jag aldrig varit uppe i, det känns som att kinderna ska explodera i vilket ögonblick som helst, nu ska jag försöka mig ut varje dag o promenera på gården fram o tillbaka, se om det hjälper något, det är klart all svullnad är ju inte från kortisonet, men säkert hälften av, det jag har gått upp, och jag gick upp de kg snabbt, väldigt snabbt från december månad.  Ska höra om man kan få prata med en dietist på sjukhuset, måste få hjälp............
Kan snart inte ha några kläder.


Imorrn ska jag till kuratorn, ska vara där kl 13, så sjuktaxin kommer 12.25 tror jag det va.

Nä nu har jag inget mer att skriva..


Hejsvejs



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar