fredag 8 mars 2013

Torsdag

Dagarna blir aldrig som man har tänkt sig, har haft värk i både rygg o ben idag, så jag hade en mycket besviken Pontus som inte fick gå på luftlandet, det kändes i mamma hjärtat, då försökte jag få han att vi skulle baka tigermuffins, det ville han inte, så jag bakade själv, men han fick smaka på smeten, då blev han lite gladare. Sen fikade vi muffins o drack saft.
Så fort man planerar att man ska göra något så får man mer ont, jag ska sluta planera saker...........



Mina tigermuffins
Jag förstår han, som ville dit. Men jag hade inte klarat av att gå dit.  =(

Men nästa fredag är det dags för kalaset så jag hoppas han hinner bli glad. Nu har jag ingen som kan köra så jag får se hur jag fixar det, den som skulle köra ska bli opererad så det är lite svårt att köra då =)  men som sagt 3st har inte svarat ännu om de ska komma eller ej o kanske nån av dom kan köra, kl 15 är ju en tid som man oftast jobbar, jag får fixa det på nåt sätt, allt ordnar sig.


Annars idag så har vi inte gjort något, har ringt läkaren, eller pratade med en sköterska, men läkaren har inte hört av sig jag skulle ju ringa under denna vecka med och säga hur värken är, om den har blivit bättre, fick en ny tid hos kuratorn på måndag kl 13, hon ringde mig idag. Ja det är väl allt som har hänt.

Har riktigt känt mig svullen i ansiktet idag, det har spänt om kinderna, inte nice.


Nä det var väl allt för idag.


Hejsvejs




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar