fredag 1 mars 2013

Helgen är snart här.

Torsdag idag. Natten tills idag var tusan hemsk, jag hade verkligen värken från HELL på besök, lyckades sova en liten stund, så klart när Pontus är ledig så vaknar han kl 7, annars så kan han sova länge, han är ledig imorrn med, kanske han sover lite längre. Så ikväll har jag barit lite trött.

Idag hade jag besök av Maria.K. från jobbet, vi satt och drack kaffe o åt bullar. Sen så rensade vi min garderob, hon hängde in kläder och jag låg i sängen och sa hänga, linne, top. Så nu är det ordning i garderoben  =)  Tack Maria för det, skönt att det är gjort nu. Det blev en sådan skillnad i garderoben. Man kan se vad man har för kläder, borde ha tagit bort det man inte använder, men det gör man ju inte, tänkte att när man slutar med kortisonen så försvinner alla extra kilon och då kan jag ha de kläderna som jah nyss köpte, drömma kan jag iallafall.


Annars ikväll har jag inte gjort något.

Imorgon får jag besök igen, då kommer Karin.Å. från jobbet på en fika, så det blir trevligt  =)

Jag har nog haft besök varje dag denna vecka tror jag, men det är trevligt när man inte tar sig nånstans själv. .....



Idag blir det bara ett kort inlägg.

Vill tacka alla som har varit här och hälsat på, och tack alla ni som har hjälpt till med saker här hemma, det betydder mycket  <3



Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar