fredag 22 mars 2013

Torsdag veckan snart slut.

Snart är denna vecka över. Skriver från mobilen så om det är stavfel o att det skulle se konstigt ut vet ni varför.

I tisdags ringde jag sjukhuset skulle ju tala om hur smärtan o det är, en sköterska skulle ringa mig men har ännu inte gjort det. När hon ringer så ska jag höra om läksrtid för jag skulle enligt en läkare in var 3dje vecka och då få en medicin till skelettet att göra det starkare men de läkarna säger så olika.
Smärtan är som vanligt. Igår bytte vi plåster jag hade sagt till patrik att det gjorde ont under plåstret o när han tog bort det var jag jätte röd det va ett plåster som jag aldrig hade haft, så han satte på den sort som jag brukar ha.

Igår var Birgitta här patriks mamma. Hon hade med sig gofika. Samuel  va snäll o hämtade Pontus. Tur det för lille msnnen var dålig i magen. Så han har varit jemma idag o imorrn o Patrik med. Jag är glad så länge det kommer bakvägen, men när de kräkts har jag det jobbigt. Om jag skulle få det så kan jag ju inte böja mig ner.
Pontus skulle på discokalsas på lördag men det blir inget medcdet har varit dålig i magen idag oxå bäst att ta det säkra.

nu visar de reklam för Groddarna en ny film på bio den vill jag se.


Idag har jsg haft tur. Nancy från jobbet hon lagar maten hon kom hit idag med nikkoladiesopps (vet inte hur den stavas) men den soppan gillar jag fick en del så jag ska äta den till lunch imorgon LÄNGTAR.... tror att pontus gillar den patrik är jag osäker på. men då får jag mer desto bättre...


Iförgår stänhde jag av mobil ljudet det ringde telefonförsäljare flera gånger blev så less på dom.


Har ännu inte märkt av ökningen av plåstret det kunde ju ta ett tag men med min tur så blir det väl inte bättre denna gång heller. O värken i benet är där hela tiden oxå. Tänk att få vakna upp o inte ha ont nånstans, ni ska vara glada som slipper ha värk. Som kan promenera saknar tom att kunna gå på gymet. . Nu ska jag försöka hitta en ställning så jag kan kanske få sova. sov så gott

Hejsvejs





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar