måndag 18 februari 2013

En ny vecka

En ny vecka, den började inte så bra. Kunde inte sova inatt pga en hemsk värk i vänsterbenet, ville verkligen inte ge sig, hur jag än försökte hitta ett bra liggsätt.
Lyckades somna en liten stund sittandes mellan 8-9.30 så inte många timmars sömn. Hoppas få sova inatt, men det kan va svårt, har ju såklart värk i benet, ryggen ska vi inte tala om, så den orkar jag inte änns kommentera.


Har tittat på tvn idag, pratat med Robban i telefon.
Kört igång en maskin tvätt. Druckit smoothie, tror jag blev lite hård i magen av smoothien, det är mindre bra.


Imorrn ska jag vara klar 10.25 för då kommer taxin, ska träffa kuratorn kl 11, sen blir jag ju kvar där ett tag på sjukan.


Det va något som jag skulle kolla upp ikväll, men kommer tusan inte på vad det är.....minnet är bra men kort ibland.


Det blir att äta lunch på sjukhuset imorrn, vet inte om jag ska försöka ta mig till centralahallen och äta där eller om jag ska äta på kristallen, jag får känna efter imorgon hur det känns helt enkelt.


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar