fredag 1 februari 2013

Torsdag

Har haft ljuset tänt hela dagen, tände det kl 14 när begravningen startade, och nu är kl snart 1.






Under dagen så har jag inte gjort något, har tänkt en del. Det är klart man tänker,funderar,  hur många månader har jag, fast det måste ändå va många för läkaren sa att om man får ordning på värken i ryggen så kan jag kanske börja arbetsträna sen.
Sen tänker man hur ska Pontus klara sig utan mig, och hur ska Patrik klara sig utan mig? hur ska alla andra klara sig utan mig.... Det blev några såna tankar, funderingar idag när det var begravning.

Imorgon är det en ny dag och då ska jag tänka bara positivt. Man ska inte gräva ner sig i förväg, har mycket som jag vill hinna med innan.


Helen kom med garn igår, så jag ska sticka tjocksockar till henne. tror det blir fina sockar, jag gillade färgerna.

Sen ska en kompis få barn i juni, det blir kul.

Nä nu har jag inget mer att skriva om.

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar