torsdag 7 februari 2013

Ett litet sent inlägg

Tänkte ju vara duktig och skriva tidigare idag,  laddade upp korten imorse, men så blev det inte. Har tagit 2 kort på hur mycket håret har hunnit växa ut, eller det är ju inte så mycket men det växer ju sakta men säkert. Det är ju fortfarande tunt på sina ställen, hade som ganska så tjockt hår innan, så jag kommer använda sjalarna ett tag till...

Från sidan

Uppifrån.










Här ligger Blixten helt utslagen, en del har det bra helt enkelt. Han har sovit nästan hela dagen, nu sover han igen. Annars idag så har jag inte gjort så mycket, pratat i telefon med min syrra Maria, sen med Robban och sen med Marie och några försäljare, blir så less när de ringer och de förstår inte ordet NEJ. Om man vill ha deras produkt så skaffar man ju den, många ringer om att byta bredband, om pension osv.
 
Jag har stickat klart tjocksockarna till Helen, det gick himla fort, började igår och blev klar ikväll.
 
Tyvärr har jag fått ta mer värktabletter om dagarna, men jag kan inte sitta still hela tiden då är det ju lugnt, men jag skulle vika lite tvätt idag så jag stod vid torkställningen, men blev tvungen att ta bort tvätten o lägga den i soffan så jag fick sitta o vika den, då gick det bra, sen skulle jag hänga upp 7 plagg blev helt färdig av det när jag stod upp, helt sjukt.
 
Imorgon är det torsdag. På fredag så ska ev Pontus vara ledig och vara hemma med mig ska väl först se hur dagen är imorgon, men jag hoppas att det ska gå bra. Får hoppas på det.
 
Oj ser att klockan är lite mycket, dags att försöka sova.
 
Hejsvejs
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar