fredag 15 februari 2013

Alla hjärtans dag idag

Tulpaner av Patrik o Pontus, de rosa blommorna från Sophie, Karin med familj
Sophie har pysslat =) med en överraskning i från Sophie o Karin m familj
Pontus alla hjärtandags kort till mig
Han har försökt skriva "jag älskar dig"


Idag var det alla hjärtansdag. Fick lite blommor och kramar. Patrik gjorde en god middag, klyftpotatis o fläskfile. Efter maten åkte killarna på innebandy, Pontus skulle testa på, det var för barn som är födda 06. Tror han tyckte att det var roligt.


Denna vecka har jag varit så dålig på att skriva. Jag har inte orkat plocka fram datorn om jag ska vara ärlig.
Jag har inte gjort så mycket om dagarna, har inte nån ork i kroppen, jag är uppsvullen som en elefant, blivit stor som ett hus, kan inte ha några jäkla kläder.
igår gick jag ett varv runt gården, var tvungen att ta 2 pausar, hur bra är det. När jag skulle in så bröt jag ihop i trappen, för jag är så jävla less på värken, denna jävla sjukdom, att inte klara gå ett varv runt gården, kände att jag ger upp snart, det är första gången som jag känner så.
Ska ta upp detta på tisdag, dels hos kuratorn och hos läkaren, att gå med denna värk sen slutet av augusti, inte vill jag gå med den hela tiden. Visst hjälper medicinen lite, om jag sitter still, jag vill inte sitta still hela jävla tiden.
Jag vill ex kunna hämta pontus på skolan som ligger ca 200 meter bort, men jag har inte orken till det, kroppen orkar inte. Jag vill kunna gå på stan och gå i affärer, men det orkar jag inte heller. Jag orkar inget.....


Alla hjärtansdag, tyvärr för mig är det en svart dag, 4år sen skiten började, med en paus på nästan 3 år.


Jag hoppas på en bättre dag imorrn, det hoppas jag på varje kväll, kanske min önskan slår in snart att få vakna utan värk, hoppas kan man ju iallafall.



Hejsvejs






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar