lördag 16 februari 2013

Fredag.

Nu är det helg igen. Har väl inga planer för helgen. Idag har vi inte gjort mycket sett på komisarie gadget på netflix jag o Pontus. Sen fick han lite lunch, pannkaka. Han får nog alltid pannkaka till lunch på fredagarna som han har varit ledig men han gillar det.
Sen kom Helen ner hade med sig räkmacka till oss pomtus fick chockladboll o en bulle så han var så nöjd.


Annars så har det inte hänt så mycket.  Samuel kom hit igår. 

Vi åt tacogratäng idag det va gott, det va ett tag sen man åt det kanske två vevkor sen : 

Svårt det va att skriva från mobilen.


Jag är fortfarande svullen som en elefant man vill inte visa sig ute......


Natten till idag så hade jag jätte ont i vänster knä så jag kunde inte sova men nu känner jag inget, konstigt. 
Kanske jag ska försöka sova nu.


hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar