söndag 3 februari 2013

Lördagen, lite sent inlagt

Lördagen tog vi det bara lugnt. Hade som vanligt värk, nu börjar jag oxå ha mer ont i vänster ben, får hoppas att det blir bättre. Men på kvällen åkte jag, Patrik, Pontus, Marie och Stefan till Shanghai och åt lite kinamat, Pontus trodde att vi skulle åka till kina, men tyvärr inte.
Kan säga att vi blev mycket mätta, kinakoma hamnade man i =)   Vi åt av deras buffe som de har, men nu hade de inte det goda som de hade sist, oxfile i nån sås den saknade jag, men jag va nöjd ändå. Men testade kycklingspett som de hade, den va god.


Stefan och Marie

Min Patrik

Här äter Patrik ett kycklingspett som var gott.
Nöjd Pontus


Min tallrik
 
Sen åkte vi hem, Åkte till konsum för Pontus skulle ha lördagsgodis, vet inte hur han lyckades äta det efter all glass han åt, men det gick bara bra.
En mycket trevlig lördagskväll hade vi, som måste göras om.


Hejsvejs



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar