lördag 9 februari 2013

LÖRDAG............

Lördag. Det har inte varit den bästa dagen idag, har värk, värk, värk och värk. Vaknade med världens kramp i benet.
Sen idag åkte vi in till expo, det brukar vara kul att gå där, men hade inte orken för det, va så trött i kroppen. Sen åkte vi till maxi, jag körde vagnen så fick Patrik springa o hämta det vi skulle ha, jag orkade inte. Var helt färdig när vi kom till bilen.

När jag kom hem tog jag kaffe, sen somnade jag en stund, vaknade av att Patrik sa att det var mat.

Nu när jag ska träffa läkare nr 6, så får de tusan ge mig något mot denna värk, jag orkar just nu ingenting för jag har ont, kan inte göra något för att jag har ont och får ondare. Jag vill ut o promenera men det går inte, kan fan inte göra något mer än att sitta i denna jävla soffa, och det vill jag ju inte att mina månader ska vara att sitta här, eller att det ända Pontus kommer ihåg är att hans mamma satt i soffan och inte gjorde nåt......för hon hade ont i ryggen.

Jag är så less på att sitta här....


Hoppas ni andra har haft en bättre dag.

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar