fredag 8 februari 2013

Fredag = HELG

Oj vad trött jag blev, igår var jag trött hela dagen. Vaknade igår vid 10 av telefon som ringde, gick då upp, sen la jag mig på soffan och somnade om, vaknade då vid 11.15, fick halv panik att jag hade somnat om o klockan va så mycket.
Sen tittade jag på några program på netflix, somnade till varje program/serie och vaknade när de slutade, så om man sammanfattar min dag igår så sov jag mest.

Inatt har jag sovit dåligt, har haft krampaktigt i benet, sen väckte Patrik mig innan han skulle till jobbet och då tog jaag min medicin, sen somnade jag om efter en stund, och sen vaknade vi vid 8, då har vi tittat på bolibompa.
Sen åt vi frukost, till lunch stekte jag pannkakor det gillar pontus, han sa själv att jag gör världens godaste pannkakor. Annars så har det inte hänt så mycket. Hade tänkt att vi skulle gå till jobbet och hälsa på men då läste jag att ena sidan eller en avd hade fått magsjuka, så det ville jag inte riskera att få så det blev inget med det.
Fick en ny läkartid hos en ny läkare, så det blir väl min 6de läkare som jag träffar, frågade ju sist om det där och så sa hon att jag skulle träffa henne eller P, men det värkar ju inte stämma.

Ska under helgen försöka få bort julgardinerna,  så här länge brukar de inte vara uppe men i år blev det så.


Snart vill man ut med husvagnen, ska kolla vad det kostar att ha den på samma ställe under hela sommaren, för det blir ev att bo i den hela sommaren om man mår bra vill säga.

Undra om man får tillbaka något på skatten iår, kommer nog få betala tillbaka det skulle inte förvåna mig. Men det skulle sitta bra med en återbäring.

Nu måste jag ta och dricka lite kaffe innan jag somnar.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar