onsdag 22 maj 2013

300 inlägg

Detta blir mitt 300 inlägg i bloggen. Idag satt jag ute på balkongen och åt min frukost, det var riktigt varmt ute, hann få mig en liten rand av linnet.
Sen kom Marie förbi, hon var ledig idag, så hon tog en cykeltur till mig. Hon försökte oxå hitta där det luktade kattpink. Vi drack lite kaffe o surrade.

Senare så kom Erika upp, även hon försökte hitta var det luktade, men hittade inte platsen... men det var nånstans i hallen.
Sen kom Patrik hem, han skulle göra maten, fisk o potatis, spätta va det han gör den så bra. Pontus hade följt med Oskar hem.
När Patrik hade hämtat Pontus så lät den lille mannen väldigt hes, Patrik tog tempen på han, så killarna blir hemma imorrn.

Kattlukten. Patrik torkade väggarna o listerna med ättiksprit, men det luktade fortfarande, sen hämtade han nåt ,medel från bilen som han testade, sen torkade han golvet igen och just nu luktar det inget så vi får hoppas att det är borta nu. Blixten har inte varit sig själv sen han kom hem från utställningen, han har värkat orolig, springer fram o tillbaka. Vet inte om han är stressad.

Har hört om tornardon som va i USA, fy vad otäckt, många hus va borta.
Sen va det nånstans i Sverige nåt upplopp om nåt, de har tänt på bilar, vad vinner de på det??? ja ibland undrar man. Nu vet jag ju inte varför de hade ett upplopp, såg lite om det i morse.

Det var ju nåt jag tänkte på...som jag skulle skriva om, va tusan var det. Tog några kort, hade tänkt sätta ut ett på mig, men jag är så svullen så det vill jag inte visa, men har tagit kort på hur mycket håret har växt ut, så nu undrar jag om håret kommer att vara kvar eller om jag kommer att tappa det. Jag har ju nu gjort 3 behandlingar, ska nog fråga nästa gång jag får gifterna om håret kommer falla, efter hur många behandlingar, annars så vill jag ju klippa till det lite så att det blir en frisyr.

Idag ringde läkaren från avancerad hemsjukvården, hon skulle skriva ett nytt sjukintyg, så hon frågade mig vad hon skulle skriva.

Frukosten ute på balkongen, varmt o skönt.

Så här mycket har det slagit ut på träden
Lägg till bildtext
Lite blå efter blodprovstagning i förra veckan.
Det har växt ut lite
Imorgon är det onsdag, jag hade onsdag idag en stund, men kom på sen att det va tisdag.

Ja  nåt mer roligt hade jag inte att skriva om tyvärr. Som sagt detta är mitt 300de inlägg, det har varit både bra och dåliga inlägg lite blandat..

Nu ska jag avsluta för idag.

Hejsvejs............










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar