lördag 4 maj 2013

Lördag idag.

Nu är det helg igen. Skriver nu från mobilen orkade inte hämta datorn. Tycker inte om att skriva i blogg från mobilenorkadetycker inläggen blir så konstiga.

Igår va det fredag. Pontus va ledig men mig. Efter lunch följde Pontus med Love o Sophie till Fantasy Land. Så jag blev kvar hemma nu i efterhand så hade man ju kunnat följa med men man kommer kul på sånt för sent. Det jag gjorde när de var borta var att sova. Jag o Blixten somnade i soffan.

Jag ringde kvartersvärden så han kom förbi och skrev på pappret om rampen o dörröppnaren. Han var så trevlig mot mig är(brukar inte vara det) så jag var som chockad. Sen hade han med sig den nya brickan som ska vara till tvättstugan bara det att han tog med den annars så skulle man hämta den på hans kontor mellan vissa tider. Men det var jätte snällt att han tog med den.

Skulle ha ringt fk oxå men har inte hittar nr till min handläggare måste söka vidare.

Vad som händer idag vet jag inte.

Har fått munsvamp av betapreden inte skönt kan jag lova, det har blivit bättre lite bättre. Sen har jag fått nåt efter jag hade katetern och det gör ont som fan där har jag fått en salva som man ska ta morgon o kväll. Hoppas att det går fort över. För jag var röd när jag gjorde undersökning i tisdags o läkaren frågade om jag hade ont men jag kände DÅ inget men nu känns det att man lever.

På tisdag är det cellgifter igen omgång 2 så då får min syster ha killarna själv. Men det går nog bra. Hoppas att killarna drar jämnt det vet man ju inte.

De kommer på måndag kl 6.30 tror jag tåget skulle vara framme så Patrik ska hämta upp dom..
Pontus behöver städa upp på sitt rum antingen så hjälper jag till idag eller imorgon. Tänkte bygga klart rymdfärjan som jag började med för ett tag sen.


Är snart klar med tröjan som jag håller på sitt sticka. Det var tjockare garn än vad man skulle ha så det blir en annan storlek. Har kvar att göra halsen och där kaparna ska vara.

Nu jag jag inget mer att skriva om kanske återkommer senare om det händer nåt.

Ha en bra dag.

Jejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar