fredag 10 maj 2013

Fredag idag

Fredag idag. I veckan har vi inte gjort så mycket.

I tisdags så fick jag ju cellgifter, har mått bra inget illamående, men jag har känt mig trött hela tiden, det är inte så kul, skulle kunna gå och sova nu känns det som, fast jag har sovit länge idag.

I onsdags åkte vi till Leos lekland, vi kom dit strax innan kl 13, så då åt vi lunch där, killarna ville ha pannkaka och jag tog en hamburgertallrik, det gjorde Maria oxå. Sen gick killarna o lekte, klättrade o åkte rutchkanor. Sen köpte jag glass till killarna så de fick något kallt i sig  =)  så de fick välja varsin glass. Jag glömde ju ta kort på dom när vi var där. Det kommer man på alltid efteråt.

Innan vi åkte hem, de stängde kl 16 så fick killarna varsin slusch (vet inte hur det stavas) jag tycker inte att de är goda, men det gjorde dom. Sen gjorde vi inte så mycket mer under dagen.

Igår torsdag gjorde vi inget.
Idag sov jag länge, Patrik o de andra åkte in till stan o köpte ett nät för att ha på balkongen, sen åkte de en sväng till lekparken på Tomtebo. De var o lämnade en lånebil på Patriks jobb som Patrik har haft i veckan så vi har haft våran bil om vi skulle hitta på något. Nu leker killarna på rummet. Jag är snart inne på min 3dje kopp med kaffe, är som sagt trött o trött..

Idag ska jag göra fläskfilegryta med ris är min tanke.

Igår kväll gjorde jag fruktsallad, var så sugen på det, så det åt vi igår med vaniljglass, det var jätte gott, så det finns kvar så man får väl äta lite idag med om inte frukten har blivit äcklig, brun.

Jag bakade ju bullar i veckan, vet inte om jag har skrivit det. Men det gick ganska så bra =) Måste snart sluta skriva för batteriet i datorn tar snart slut.
På måndag ska jag till sjukhuset, tar blodprovet där innan jag ska träffa kuratorn, nu va det längesen jag träffade henne, hon var förbi mig när jag låg inne.
Fick räkningen från när jag låg inne, 900kr va den på, så den ska betalas vid nästa "löning". Snart är frikortet till läkarbesök ute, men där kommer man snabbt upp i frikort, 1200kr så den utgiften blir nästa månad.

O snart blir det att hämta husvagnen o ställa den på Gullvik, fast det blir ju  i slutet av maj. Så då kan man åka dit nån helg o bara va =)

Håller på att sticka en ny babytröja, fast det blir med tjockare garn, då har man nåt att göra. Sen när den är klar så ska jag testa mig på att sticka tofflor, ska se om jag har såna stickor först, annars så måste jag fixa såna.

Förra helgen så var det storloppis på nolia, glömde helt bort det, det va synd, ändå sa Maria det på lördagen o då tänkte jag att man kunde gå på söndagen, men det glömde jag bort på söndagen.


Nä nu ska jag avsluta har inget mer att skriva om.

Hoppas  ni får en trevlig fredagskväll.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar