fredag 24 maj 2013

301a inlägget.


kom inte på nån bra rubrik. Skriver från mobilen som inte vill samarbeta, den har blivit lite knäpp. Sen sist jag skrev så har det inte hänt något.
Pontus har ingen feber men han är hes och har en massa slem i halsen, så Patrik är oxå hemma.

Igår åt vi sallad jag gjorde en kycklingsallad och Patrik gjorde en ost&skinksallad. Nu har vi sagt att vi kommer att göra sallad en gång i veckan Pontus gillar då sallad så det är ju bra, det finns så många olika sallader som man kan göra. Det var längesedan man åt bakadpotatis med nån god gegga det måste vi göra en dag.

Har haft svårt att somna inatt var det inte många timmar sen blir det fel för jag somnar på dagen i soffan o sover kanske 1-2 timmar.

Jag har ju problem i munnen med nån svamp idag tog jag sista tabletten men det är inte bra ännu, när jag borstar tänderna så rinner tårarna de bara kommer så ont gör det, de ska ta prover på mig så vi får hoppas att det försvinner, skulle dricka lite cola men det gjorde så ont på tungan... kanske inte så roligt att läsa om min munsvamp....
Gillar inte att skriva från mobilen.
Idag åt vi något gott skinkstek,potatis och egen brunsås det var så jäklar gott...  Tog kort på maten som jag lagade idag. Det blev mycket sås över så det ska vi frysa in så kan man ta fram den när man ska äta ex köttbullar o potatis.

Nu ska jag avsluta...
Har insett förresten att jag behöver större kläder för jag är så stor kommer inte i mina shorts som var förstora förra sommaren o då är det alla shorts.... inte roligt. Men det är så det är nu, har en del vätska i kroppen mina fötter är som prinskorvar..... nu har jag fått klaga lite.


hejsvejs...



Skinksteken
Brunsåsen som jag gjorde
Min tallrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar