onsdag 8 maj 2013

Sjukhuset idag.

Idag var det dags för cellgifter,och skulle denna gång bara få en påse som skulle ta 1 1/2 timme. Jag kom dit kl 9 sen fick jag ju alla förmediciner mot illamående, allergisk reaktion o nåt mer sen skulle man vänta en halv timme så det verkar under tiden fick jag koksalt . Hade tänkt ringa Ellinor men hade då fått ett sms att hon var på väg så vi hann prata lite innan hon skulle till tandläkarhögskolan.
Jag var klar vid 12.10 så min sjuktaxi kom halv ett.

Det gick bra att gå men sen trappan här hemma är hemsk den är jobbig. Det tog säkert fem minuter att ta mig uppför.

Fick idag ett il så jag bakade bullar.

Igår måndag så kom min syster Maria o hennes son Anton. Patrik hämtade dom tidigt vid tåget 6.45 Pontus o Anton lekervväldigt bra. De är lika duktiga på att städa efter sig :-) Igår gick de på en liten promenad pontus visade skeppet o skolan.
Imorgon onsdag har vi tänkt åka till Leos lekland men barnen vet inget ännu jag tror vi bestämde leos. Så då tar vi lunchen där.

Sen kanske Maria kommer baka sina bullar till mig :-) då har vi många bullar. Ska höra igen om hon vill det om hon har lust så klart.
Killarna delar säng Anton sover uppe o Pontus nere de sov innan kl 21 igår somnade de fortare båda hade vaknat tidigtvidsen hade de lekt hela dagen ute o inne så de var trötta. De hade över varit på boll leken då passade jag på att vila sov ett bra tag klev upp vid 20.20 var lite trött.

Idag är jag pigg så jag sitter o stickar lite o ser på tvn. Ska snart försöka att sova men vi får se hur det går.

Skriver från mobilen igen. Orkade inte hämta datorn..

Är fortfarande öm i munnen det går inte över det är inte kul när man äter eller dricker hoppas snart att det är bortassnart.


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar