tisdag 21 maj 2013

Det blev lite sent

Jag skulle ha börjat tidigare att skriva, men jag fastnade på tradera.  =) kollade om det fanns något roligt.

Idag har jag inte gjort NÅGOT jag har bara varit,  och det var skönt, tänkte sätta mig på ballkongen idag, men det blåste så mycket så jag gick in igen.

Pontus hade turen att få följa med Love hem idag, sen kom han hem vid 15, för kl 16 skulle det vara utvecklingssamtal, som jag hade gjömt bort. Så jag stekte lite pannkakor som vi åt, sen kom Patrik hem o värmde billy pizza, sen gick dom till skolan.
Allt fungerar bra för Pontus på skolan, han vill lära sig saker, han har ju varit hemma många fredagar då jobbar de i en bok, men där har han jobbat ifatt. Så det är roligt att höra att det går bra, och att han har kompisar  =)


Jag har blivit mer svullen / vätska i kroppen, man ser det på mina fötter för de ser ut som prinskorvar.
Så jag ska ta fler vätskedrivande tabletter mot det. Munsvampen känner jag fortfarande av, det vll inte ge sig, nån dag kanske  =)


Ikväll efter jag hade duschat går jag in i sovrummet och möter världens lukt att kattpiss. Och vi vet inte vart pisset är Patrik har skurat runt alla lister i sovrummet. Blixten har blivit som konstig efter denna utställning, som detta han har inte pinkat på andra ställen utan han går på toan, och om dörren är stängd så kommer han o jamar. Han måste ha nån bokstav.


Nu ska jag gå o sova, vaknade nyss med datorn i knät så nu blir det sängen.

God natt.

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar