söndag 26 maj 2013

Lördagens inlägg som jag inte hann med

Jag hann inte med att skriva lördagens inlägg så jag gör det nu. Det hände väl inte så mycket.
Var fortfarande nere för semestern, hoppas få en förklaring på måndag, för det har stått att jag hade x antal betalda semesterdagar kvar, så jag vet inte vart problemet är, godkände han semestern försent? han gjorde det den 15 kl 14.45.  Visst om jag väntar tills vi får skattepengarna så kan jag betala, men då blir det att man betalar en hög hyra för 1 månad, det är inte värt det, vill bara grina när jag tänker på det.. Har sett fram emot det hela hösten/våren.
Det är mycket jag skulle ha de där jäkla pengarna till under semestern. Man hade inte behövt tänka på hur mycket allt kostar, man har inte så stor frys eller kyl, så det blir lite dyrt med maten, sen hade jag tänkt att man kunde ha ätit på resturangen en gång i veckan eller varannan vecka, spela minigolf varje dag + en massa andra saker..

Nu har jag fått klaga lite mer om det.



Mina fötter har en del vätska, gjorde lite ont i högerfoten.

Den högra foten är större tjockare än vänster.
 
Sen gjorde vi bakad potatis med en röra och en grillad köttbit. Det som var gott var väl potatisen, geggan blev inte bra, köttbiten som var färdigmarinerad var för stark o för senig för mig så den lämnade jag. Gillade inte den.


Sen på kvällen såg jag o Patrik på en film, åt lite ostbågar, Blixten gillar oxå ostbågar så han fick smaka några småbitar. Men jag såg inte hela filmen, somnade i soffan. Vaknade imorse i soffan av Pontus som tittade på tvn vid halv 9 tror jag.


Så nu ska jag avsluta så får jag skriva om dagen i ett annat blogginlägg








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar