söndag 12 maj 2013

Helgen är över.

Helgen är över, söndag idag.

Jag har varit trött i veckan, är trött nu, det är nästan som att jag kan somna nu sittande.

Igår så bakade Maria bullar till mig/oss, de blev jätte goda, så nu har jag en del bullar i frysen och jag vet hur många det är oxå, det är ju så att bullar bara försvinner från frysen och när man ska ta fram en påse så är de antingen slut, eller så har nån tagit några bullar från olika påsar så om man har tur så kan man bjuda på bullar, så var det ju när jag fyllde år, det var taget bullar från alla påsar så jag fick ihop 8 bullar tror jag det va från 3 påsar.....



Igår kväll så körde vi Maria & Anton till tåget de skulle ju åka hem.. Det var jobbigt tyckte jag. Pontus saknar Anton redan, de har lekt hela veckan, inget bråk mellan killarna.


Idag så kom Charlotte o Peter förbi och hälsade på, hon har fått en större mage sen sist, konstigt =)    de hade med sig lite fika.

Ikväll ska Gabriel sova här, det blir kul, vet inte om han skulle sova här i några nätter  i veckan, Pontus blev jätte glad för han har saknat Gabriel. Vi har alla saknat han.

Jag börjar bli hungrig, det blir potatis o korv, men potatisen verkar inte vilja börja koka..........

Har ont i nedre delen av ryggen idag, vet inte om jag har legat konstigt eller om det är värk från skiten.
Det känns iallafall när jag går.



Nu ska jag lägga mig i soffan o vänta på att maten ska bli klar, hungrar ihjäl snart...


Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar