fredag 21 september 2012

Bjuder på en bild på mig själv idag...


Så här ser jag ut idag

Idag har jag en sjal på mig, den va ganska så tjock, eller mycket tyg heter det kanske, så knuten där bak är stor. Pontus fick hjälpa mig att ta kortet =) men det känns konstigt att ha något i nacken, men man blir väl van med det.

Bak på huvudet

Vaknade idag vid ca 8.30, då satt Pontus redan uppe och spelade skylanders, vet inte när han smög upp. han sa att han hade legat i sängen med mig och jag hade snarkat.

Vi har inte gjort så mycket idag, bara varit, det kan man behöva ibland oxå.
Stekte pannkakor till lunch idag, det va gott. Har till och med plockat ur diskmaskinen, och kört igång den igen, det va inte så mycket disk, men skönt när man inte har någon disk i diskhon.

Har fått overallen såld =) så det är ju bra, så nu kan jag kolla efter en ny till Pontus, han gillar de overallerna som är på maxi, och de har funkat bra på han, han har hållt sig varm, så det är ju bra. hon som ska ha den skulle skicka ett frankerat brev/paket tyckte att det kändes överkurs, men om hon vill det så får hon väl göra det. Annars så kan ju jag köpa det och skicka, men men.

Hade nån som ville köpa Pontus cykel, för 200kr, för att en ny sadel skulle gå på 200kr, då måste det vara en sadel gjord av guld, det finns ju billigare sadlar för 50-60kr så hon fick inte köpa den. Jag har ju inte direkt bråttom att bli av med den, för vi har den nere i källaren så den står ju inte ivägen för något.


Provade att sminka mig så som jag lärde mig igår, man skulle ha haft en till genomgång, får träna lite. Det tpg sån tid oxå, i vanliga fall står jag kanske 5 min, men nu tog det säkert 30min. men det va roligt iallafall.

Har ju på mig en röd lång skjorta idag, förut så var den en aning tight, för jag hade ju så mycket "muskler" på armarna och resten av kroppen, men nu sitter den perfekt, den är inte tight på armarna eller resten av kroppen. Tyvärr har man ju gått ner i vikt av fel orsak, nu väger jag som jag gjorde innan jag blev med barn (Pontus) så efter 6 år har mina gravidkilo försvunnit, det tog sin tid. Jag behöver gå ner några kilo till men just nu är jag nöjd, från att ha sett ut som en uppblåst säl till så här så är jag nöjd, jag har ett par jeans som jag vill komma i, som ligger i min garderob sen 6 år tillbaka, det är inte långt kvar till dom nu...


Snart ska jag följa med några arbetskamrater och fira en annan arbetskamrat Jennie som fyller 30 år idag så vid 14 ska vi åka. Det blir kul.

hejsvejs

LyckoBingo.com

ForHair.se

Senap webbyrå

The Slanket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar