söndag 2 september 2012

ssöndag

Redan söndag.
Födelsedagen i fredags gick bra. Goda smörgåstårtor Marie och hennes mamma hade gjort. De va uppskattade.
Fick en del presenter oxå. Ska ta kort på allt sen har inte orkat göra det än.. Hoppas på mera ork i morgon.

På fredags kvällen var jag trött efter allt fika och besök så jag somnade nog ganska tidigt.

Tyvärr har jag fått tillbaka värken i ryggen det blir bara mer och mer känns det som. Inatt så somnade jag inte förrän vid kl 5 hittade inte nån bra ställning för ryggen så jag låg och såg på tvn tills jag somnade.
Vaknade ganska så tidigt ändå. Hörde Pontus kliva upp och sätta igång tvn alldeles för tidigt vid 6.30 såa till han att gå och sova igen.

Var på sjukhuset idag och lämnade blodprov inför imorgon när de ska sätta in ven porten. Efter det va gjort åkte vi till maxi och handlade.
Sa till sköterskan på sjukhuset att jag har fått värk igen och att jag då inte kan sova. Hoppas på sömn inatt .


Har nu gjort en matlista för 4 veckor framåt fick tipset av Lilian. Men under v38 ska vi testa linas barnmatkasse. Så får vi se om det är något. Funderar på att betälla med frukt oxå.

Oj nu blev jag trött inte bra det. Ligger i soffan nu då värker det minst än att sitta upp.


Åker in imorgon med Patrik till sjukan sen vet jag inte hur lång tid allt tar.
Blir väl där halva dagen skulle jag tro. Det beror väl på när de kör ner mig till op där de sätter in den. Sen ska de väl röntgas för att se om den ligger rätt. Och sen ska väl min läkare träffa mig.


Nu ska jag spela lite ruzzle så kanske jag håller mig vaken.

Hejsvejs.

2 kommentarer:

  1. Du kämpar på bra :)
    Har du provat lägga kudde under knäna. de kan hjälpa en hel del om de fortsätter göra ont. Önskar du får slippa all skit snart.

    Å grattis i efterskott <3

    SvaraRadera
  2. Usch, låter inge bra att värken har ökat igen....hoppas det bara är tillfälligt. Jag hoppas allt går bra med att sätta in ven-porten. Tänker på dig vännen! Kram Charlotte

    SvaraRadera