söndag 9 september 2012

Några fynd idag


Idag var vi iväg på loppis på travet, lyckades hitta det jag ville ha. Hittade ett par överdragsbyxor från lindex till Pontus för 20kr, de ser helt nya ut, så jag tror att de inte är använda, hade tur när jag hittade dom, för jag lyckade tippa ut en massa kläder på golvet så när jag plockade upp kläderna så hittade jag dom =)
sen hittade jag ett par galonvantar för 10kr, lite osäker att han kan ha dom, men annars så får Lukas dom han växer ju =) och en röd vinterjacka för 10kr, kanske inte världens finaste, men den går att ha innan snön kommer, tror inte att den riktigt håller värmen heller direkt, men an slit och släng jacka är ju bra att ha.
Hittade även an vår/höst jacka för 50kr, igentligen behövde han den inte, men den va så fin, och den han använder mest är faktiskt kort i ärmarna, så den ska jag tvätta upp och hoppas att blåbärsfläckarna försvinner.
Men som sagt hittade en del fynd.
Sen åkte vi till ersboda för där var det oxå loppis, men det var bara skräp, inget att ha, Patriks mamma Birgitta kom oxå dit och kollade.

Efter det åkte vi till coop och handlade för veckan, det som behövdes.
Veckan efter så ska vi ha Linas matkasse, så det blir kul att testa något annat, det ska jag komma ihåg att göra idag att beställa med frukt om det nu inte är försent.


Idag åt vi pannkaka, vi gjorde både pannkaka och tjockpannkaka, annars så får man stå i timmar och steka och det vill man inte.
Jag tog blåbärssylten som jag fick när jag fyllde år, riktigt gott va det.

Imorgon är det måndag, då ska jag ringa sjukhuset och säga till om värken i ryggen, har kännt av den hela dagen, men har kört på ändå, om jag skulle tänka på värken hela tiden så skulle man vara som fängslad hemma, och det går ju inte. Jag gör sakerna i min takt och det tar längre tid men jag försöker iallafall. =)

På torsdag ska jag träffa kuratorn E, vet inte hur ofta man ska träffas, kanske varannan vecka få se vad som känns bra.


Jag såg ju på loppisen 2 fönsterlampor som jag ville ha, men man velar ju hela tiden, men tänkte visa dom för Patrik, då hade de hunnit bli sålda =(

Vill ha nya lampor nu, Marie o Stefan har en fin i deras vardagsrum ser ut som en blomma den finns på ikea, en sådan vill jag ha i sovrummet, sen vill jag ha nya fönsterlampor, en ny taklampa till vardagsrummet och i hallen, i köket har vi en ganska ny lampa så den får väl vara med ett tag till. Någon som vet vart det finns fina och billiga lampor??

det var riktigt varmt idag i solen, det va skönt med lite sol och inte bara mulet och regn.

Nästa helg så ska vi äta kräftor, för då har jag och Patrik varit tillsammans i 10år, fast det kan vara denna helg som det är men vi tar det nästa helg.
10år det är lång tid, så vi har väl bott tillsammans i 9½ år tror jag det är.

Vissa saker tycker jag är konstigt man har levt tillsammans med personer så länge och vissa vågar knappt prata med en, det är mycket märkligt. Jag tycker att det är tråkigt. Har tex fått mycket skit för saker som jag inte ha gjort, det sårar en, det är lätt att ge nån skulden för allt när det inte passar................


Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva om skulle jag tro.
Längar som sagt till nästa helg till kräftorna och västerbottenostpaj =) <3 <3 Gratisbio.se


American Crew hårvård upp till 35% billigare FÃ¥ ett SVART smink-kit för 0 kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar